Sista januari 2012

Idag har det varit en lång dag i skolan. Gick ut från dörren 06.40 och öppnade den igen 17.20. Likadan dag imorgon men det gör inget för på torsdag slutar jag 12.00! Igår lärde jag mig linda ben och idag doppler i samband med ankel/brachialis-index. När jag kom hem gjorde vi kyckling fast utan parmaskinkan som det egentligen är i receptet och till efterrätt blev det granatäpple & citronyoghurt. Snart dags för sängen igen och gud så härligt det var att sova när det var mörkt!
Kram till er =)

Kommentarer
Postat av: jojo

älskar färgen på ditt hår :)

2012-02-01 @ 11:35:25
URL: http://jbsoul.blogg.se/
Postat av: mamma

fin du är, bra färg! skönt att ni äntligen sover. kram

2012-02-01 @ 15:32:40
Postat av: J O H A N N A

Tack hörrni! :D

Ja mamma det är jätteskönt, inatt sov jag som en liten gris ;P

2012-02-01 @ 17:39:41
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback