4 januari 2012

Idag har jag haft examination i medicinteknik. Jag fick i uppdrag att utföra momentet: Sug & syrgas. Det är absolut inte svårt men jag hade läst på och övat på kateter, blodtransfusion och CVK på min praktikplats så jag hoppades såklart på att få något av det. Men det blir aldrig som man tänkt sig. Hursomhelst gjorde jag det bästa trots att jag blev supernervös av att läraren stod över axeln på mig. Nervositeten släppte sen när det var dags för mig att assistera mina klasskompisar...typiskt! Det känns i alla fall underbart att ha detta moment gjort och nu kan jag bara njuta av de sista praktikveckorna innan det är dags för slutbedömningen tillsammans med min snälla handledare :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback