Sista dagen

Idag gjorde jag min sista dag på Husläkarna i Österåker. Det har varit en riktigt bra praktiktid och jag har lärt mig en och annan sak om just Åkersberga. Vi har tappat fäljar när vi körde in i trottoaren, buttat upp bilen när vi körde av vägen, varit med om polisdrama efter ett rån inne på Guldfynd, orienterat runt i hela staden, satt många katetrar, tagit många prover, MRSA-odlat, vaccinerat, haft astma/kol samt diabetesmottagning, ringt ambulansen, informerat ungdomar om STD's, lagt bedövning på olika mini-op, tagit bort suturer & agraffer, lindat, lagt om och lagt om ännu mer!
Idag bjöd Frida på tryffelkaka och jag på hemmagjorda dammsugare. Det blev succé och vi tackade för oss och gick ut i det härliga vårvädret. Tack primärvården....Psyk nästa!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback