Nude




Tanken på en bar rygg känns ganska långt bort just nu. Flera ljusår om du skulle fråga mig men jag kan fortfarande inte låta bli att längta lite. Framför allt efter den här puderrosa marängklänningen från Lipsy som jag aldrig hann använda i somras. På tal om att längta så längtar jag också efter att ha Ronjas lilla mat- & vattenskål på golvet i köket som syns i bakgrunden på den tredje bilden. Jag trampade i den nästan varje morgon när jag skulle öppna kylskåpet men tänk att även en sådan grej kan vara något man faktiskt tycker om och längtar efter...

Kommentarer
Postat av: MARIA - mode, outfits & inspiration

Det är så himla snyggt med bara ryggar på klänningar/toppar!

2012-02-03 @ 21:13:00
URL: http://mmiaas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback