Bring out the animal







Åh ibland hittar jag så många fantastiska bilder. Jag sparar allt som berör mig på något sätt, har fina färger eller bara är så sjukt snygga eller skickligt tagna. Tänkte dela med mig av lite djurisk inspiration. Idag har vi haft föreläsningar i psykisk ohälsa och jag tror alla måste få vara lite djuriska på något sätt ibland. Få leva ut sina aggretioner under ett box-pass på gymmet eller få vråla ut som ett lejon lite då och då. Framför allt tror jag att vi är starkare än vi tror. Plötsligt slår en gammal slogan från Frosted Flakes emot mig: Brings out the tiger in you!

Kommentarer
Postat av: Vedis Kristine

Nydelige!

2012-02-01 @ 20:52:57
URL: http://www.vediskristine.blogg.no

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback