12 februari 2012

Idag när jag vaknade kändes det precis som när man var liten och vi precis hade skaffat Ronja. Man vaknade på mogonen och slog upp ögonen samtidigt som redan var på väg upp ut sängen. Vad gör hon nu? Är hon fortfarande lika söt? Jag vill hålla henna och lukta lite på henne! Eller som när man vaknade dagen efter julafton och insåg att man fick världens coolaste leksak igår som jag bara måste upp och leka med! Precis så kände jag imorse.
Tyvärr fanns det ju varken hund, leksak eller en liten Nora inom de närmsta 25 milen...
Ok. Idag blir det alltså tvättstuga, plugg och promenad. En helt vanlig söndag i helt vanlig ordning. Fast idag är det en faster som har tvättstuga, pluggar och promenerar. Det ni!! ;)

Kommentarer
Postat av: Sofia

<3 <3 <3 Massa kärlek till dig bästa faster! Du har skrivit så fint om vår älskade lilla Nora och hennes anländande till världen. Usch va jag grinade när jag, sista dagen på bb, öppnade din blogg o läste allt fint! Helt otroligt vad en sån liten varelse kan beröra våra hjärtan <3 <3 <3

2012-02-17 @ 10:43:31
Postat av: J O H A N N A

Åh va go du är!! Jag är ju så himla glad för eran skull och för att ni har fått en så söt liten tjej som fått era fina egenskaper :) Hon är otrolig på alla sätt och vis <3

KRAM

2012-02-18 @ 16:47:32
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback