111101

Idag är det inte bara en binär dag utan idag fick vi också tillbaka tentan i Vård och ohälsa II. Jag klarade 4 delar av 5 vilket innebär att jag ska göra om den femte delen i slutet av november. Fan! Det är nog första gången i mitt liv sedan jag fick göra om Veckans Ord i femman för att jag hade fått 1 fel (!). Jag får torka mina besvikna krokodiltårar och helt enkelt försöka se det som ett av livets lärdomar. Alla kan göra fel så också jag och man är inte en sämre människa för det. Tvärtom kan det ju komma något gott ur det här. Tex. att jag blir asbra på kirurgi... eller helt enkelt att jag pluggar i god tid nästan gång!
Imorgon är det fullt upp med skola och tvätt men på torsdag och fredag är det jag och kirurgiboken. Vi ska bli bästa kompisar den närmsta månaden!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback