Lycka!


 
Ibland tror jag bergsäkert att en annan dimension, parallellt universum, högre makter eller andra vingburna har förmågan att beströ oss dödliga med lite magiskt pulver då och då. Idag vet jag inte om vindarna gjorde så att pulvret spred sig hejvilt eller om det faktiskt var menat till mig? Hur som helst rubbade det hela min värld, öppnade fantastiska dörrar och bevisade tydligt att livet är så oförutsägbart!
 
Till hösten ska jag alltså fortsätta min utbildning på Sophiahemmet! En sjuksköterskas dröm :) Detta betyder att jag alltså kan flytta upp till min älskade fästman i Norrtälje. Jag tror verkligen på att vissa saker är menade att ske, att allting har en mening och att allt är möjligt! Känns dock som att jag har förbrukat allt mitt lyckopulver nu, resten av livet får gå på kärlek och vilja ;)
 
 
 
 
 


Kommentarer
Postat av: Berit

En person som är så god,snäll o underbar som du får massor av lyckopulver så du har ett helt lastbilsflak kvar.

Kram

2011-05-31 @ 07:09:37
Postat av: Berit

En person som är så god, snäll o underbar får massor av lyckopulver så du har ett helt lastbilsflak kvar.

Kram

2011-05-31 @ 07:12:00
Postat av: J O H A N N A

Haha jasså det säger du! Det låter ju toppen =)

KRAM

2011-05-31 @ 20:30:59
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback