Man kan inte bromsa sig ur en uppförsbacke

Idag har jag äntligen fått mitt sommarschema och till min stora förvåning är jag lyckligtvis ledig på midsommar!! Har inte varit ledig på midsommar en enda gång sedan jag började göra mina somrar på Torpet så jag är extra glad :) Jag är också ledig på bröllopet och alla andra veckor ser helt perfekta ut!
En annan sak som däremot inte är så kul är att svaren på tentan i Läkemedelsräknin II har lagts ut på kurstorget... Hade alla rätt förutom ett svar. Jag svarade 174 men enligt facit ska det vara 173 -*massa fula ord*!!!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

är det bara att göra om då??

2011-05-22 @ 23:12:50
Postat av: J O H A N N A

Jepp, nästan tenta-tillfälle är till hösten. Måste klarat den innan man börjar i termin 6. Så än så länge har jag god tid på mig :)

2011-05-23 @ 15:07:44
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback