Lipsy

Vaknade med tjock hals och hostkalas imorse så idag är det honungste som gäller. Nu regnar det inte längre men däremot blåser det storm istället. Vi får hoppas att det är den varma luften som är på väg in över Sverige och som skapar turbulens.
Har precis haft budgivning på Tradera med min fina Anna i andra änden för att coacha mig igenom och gissa vad? -Jag vann!! En jättesöt Pixie Lott klänning från Lipsy som jag tänkte ha på bröllopet i sommar. Oanvänd, med prislappen kvar och till ett riktigt fyndpris :) Nu hoppas jag bara att den passar också. Hade det inte varit för Anna som satt i en timme och gav mig goda råd så hade jag nog aldrig fått den. Tack vännen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback