26 mars 2011

Nu är klockan 11 på förmiddagen och vi har varit här i snart 2 dygn. Resan hit gick faktiskt ganska bra och James Marsden från X-men flög på samma plan som oss från Munchen till LA. Ögongodis ;) Men oj vad trött jag var när vi kom fram, orkade knappt njuta av värmen som slog emot oss utan somnade som en liten bebis direkt när vi kom hem.
Igår sprang vi i parken i shorts och t-shirt, precis som jag längtat efter!! Helt underbart att se alla blommor och alla människor som var ute och andas sommarluft :) På kvällen var vi på Babyshower för Fransiscos kommande bebis. Lite kul att ha varit med på ett sådant firande! Jag och Sandra fick äran att vara med alla kvinnor och barn inomhus för att leka lekar och eftersom Sandra tydligen är grym på att ha så många klädnypor i en hand som möjligt så vann hon en goodiebag! Hela 23 st, medan jag bara kunde hålla 8 haha :) Våra män däremot satt utomhus vid elden och drack tequila. Mexican style! Mycket trevlig kväll och vi kom hem ganska sent. Bilder kommer senare!
Idag regnar det lite grann så vi ska åka till Breia Mall. Imorgon ska vi följa med Sandra och Christoffer till skolan för att vara med på en klass i konsthistoria -Kul!!
Puss & Kram, hoppas allt är bra hemma!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0