13 mars 2011

Jag segar mig kvar i sängen med datorn i knät så länge jag kan innan mitt samvete tvingar mig att ta tag i städningen. Det där som min psykologi-lärare sa: "Det är idiotiskt att vänta på att den rätta känslan ska infalla sig innan man kan ta tag i något mindre roligt. Den kommer aldrig att komma så det är lika bra att få skiten gjord på en gång." försöker jag förtränga. Klart man måste ha rätta städkänslan, eller hur?! Inte för att den ofta visar sig men i alla fall ;) Den ger mig möjlighet att göra något oviktigt så länge, innan städ-djävulen rycker mig i håret och det är dags att komma ikapp verkligheten...


Hittade några gamla bilder på Petra, Malin & mig från när vi hälsade på Sandra i Karlstad den 24 maj 2008. Det är Sandra och jag som är inuti sumodräkterna om ni undrar ;) Tänk att tre år går så fort!!





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0