Ge mig 25 mars!

SOOOOOOOOON =)
Jag åker hem till mamma för att köra lite crosstrainer och passa på att drömma mig bort till 25 mars! Det är få tankar som genererar så mycket energi som längtan efter en kommande resa till värmen :) Precis med denna utsikt tänker jag sitta och läsa mina läxor. Det är paradiset mot att gå upp klockan 05.20, gå hemifrån 06.10, vara framme på skolan 07.40, lektionen börjar 08.30...och sedan ta bussen 14.25 och komma hem 15.40 -och detta i mörker, snöstorm, minusgrader och regn!! Så ibland måste man få unna sig att ladda batterierna annars kommer jag aldrig palla detta fram till pensionsåldern haha ;)

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag vill oxå ha sol o värme!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :-(

2011-03-14 @ 10:32:06

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0