6 juni 2011

Idag har jag läst en bok i solen och firat min svärmoster på landet bland smörblommor, goa hundar och fina hästar. Nu ska jag gosa mig ner i sängen och skriva en liten bokrecension fram tills ögonlocken slår igen. Det roliga är att jag skriver mina bokrecensioner samtidigt som jag läser böckerna. Det är då som alla tankar och reflektioner poppar upp. När jag läst ut en bok brukar jag ofta känna mig tom och det är inte sällan som jag glömmer det mesta så fort jag slagit igen bokens omslag. Det enda som återstår är egentligen bara en känsla. Ingen story eller detaljer, bara den känslan som boken gett mig. Hehe intresseklubben antecknar...
Hoppas ni haft en fin nationaldag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0