Sleek Look

Nu har jag sprungit upp och ner till tvättstugan hela förmiddagen. Tvätten ligger prydligt i garderoben, sängen är nybäddad och jag ska ta en uppfriskande promenad så att jag vaknar till. Känns som att hela huvudet är fullproppat med bomull. Tänkte bara tipsa om två produkter från Matrix Essentials som jag köpte i USA men som också finns i Sverige såklart. Det är en värmeskyddande blow-down exreme crème som skyddar håret innan torkning eller värmebehandling och sedan är det ett anti-friss serum som ger glans. Båda produkterna är i serien Sleek look vilket är perfekt för mig som gärna vill ha rakt hår men som vid minsta luftfuktighet får värsta krullet. Dessa är de bästa jag någonsin testat och håret är fortfarande rakt och fint även om det regnar ute! Toppen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback