Support the...


Nu tänkte jag tipsa om en grupp fantastiska människor från min hemort som har startat ett projekt som heter Happy Walk. De ska under hösten starta sin promenad från Bangkok till barnhemmet i Muang Mai, Phuket. En rätt så lång promenad kan man säga på ca. 900 kilometer. Syftet men projektet är förstås att samla in pengar till barnhemmet. På Happy Walks hemsida kan man bli donator genom att skänka en valfri peng för varje kilometer de går. Jag tycker det är en väldigt fin gest att gå en sådan lång sträcka för en god sak. All cred till dom! Jag önskar dom all lycka till och hoppas att de får ihop en massa pengar till barnen i Muang Mai. Go go go!

Plötsligt kom jag såklart att tänka på den här låten. Haha förlåt men jag är tvungen att lägga upp den. Lite pepp för de som ska gå kanske ;)

Kommentarer
Postat av: Ylva Vedlund

Hej! vad spännande din blogg verkar! lär verkligen att läsa igen! (: Hoppas du har en kul dag ;)

2011-06-28 @ 13:04:11
URL: http://jade.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0