US Open Surf

Det börjar verkligen bli tråkigt att jag inte kan visa er några bilder härifrån än. Dags för blogg.se att göra klart sin iPad-app tycker jag! Tills jag är på svensk mark igen får jag alltså fortsätta med dessa dagboks-inlägg. Hoppas att ni står ut. Idag har vi varit i Huntington Beach igen eftersom US Open i surfing började idag. Det var en masssssa folk, event och försäljningar överallt. Själva surfingen såg vi inte så mycket av eftersom det är på sådant långt avstånd. En kikare hade inte varit helt fel. Jag köpte två armband för att stödja kvinnor i Uganda och Micke köpte en tisha för att skänka pengar till ett vattenprojekt i Afrika! Nytta med nöje ska det ju vara, eller nöje med nytta. När sedan Micke med bror åkte på Starcraft geek-tävling så åkte Sandra och jag på en liten shoppingrunda. Så mysigt så ;) Godnatt på er alla, ses imorgon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0