Missy vs Tarzan

Igår köpte jag nya springskor. 650 riksdaler för ett par Asics GT som hemma kostar 1600. Nice price! Jag hittade även en blommig klänning och 3 body lotions från Bath & body works. Jag måste varit väldigt trött igår eftersom jag tydligen smörjt in mig med min hårinpackning :D Haha snacka om virrpanna! Tyvärr kan jag inte visa någrs bilder eftersom jag bloggar från iPaden men ni ska veta vilken söt kattunge de har här! De borde döpa om henne från Valter Snabel och Missy till Crazy Tarzan för han (hon) är galen! Noll koll på sin egen kropp, vet varken hur vassa tänderna är eller hur en Tv fungerar. Men guuud så söt! Idag har vi ätit frukost på Ihop -Pannkakor deluxe! Nu ska vi smörja in oss med sunscreen och inta en varsin solstol vid poolen. Som ni förstår så börjar allt ordna upp sig. Snart hoppas vi på en frisk piggelin igen! Underbart :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0