Huntington Beach

Igår åkte jag & älskling alldeles själva till Huntington Beach. Hur mysigt som helst! Vi låg på stranden och såg livvakterna springa ut i havet på sina uppdrag, precis som på film. Var och varannan gick med en surfbräda i handen, havet var kallt men avsvalkande och det kändes som att vi andades in riktiga Californien. På lördag är det US Open där, skulle vara jättekul att åka dit då igen för att se de bästa surfarna. Men bara att se havet är ju mäktigt. Vi åt på en Hawaii-inspirerad restaurang. Jag tog en räktaco med mango, papaya och ris, riktigt gott faktiskt! Sedan åkte vi hem och latade oss lite vid våran pool innan vi tog kvällen. Saknar min lilla Cocker Spaniel-flicka... Men vi ses ju snart! Nu har halva tiden gått här, jag som skulle kunna stanna en evighet. Puss*

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0