Never forget but always forgive

Måste bara berätta om i fredags när jag knappt visste vem jag själv var. Jag skulle möta Malin & Petra för en lunch på stan. När jag kommer gående utanför Petras hus blev jag helt vilsen. Vad är det för dag? Vilken månad är det? Är det November kanske?? Sedan slog det mig att jag hade missat Petras födelsedag!! Vi som har känt varandra sedan förskolan. Efter att jag förklarat min plötsliga förvirring och glömska för Petra och vi träffat Malin på cafét så kom jag på att jag glömt min förlovningsring hemma! :( Jag hade tagit av den kvällen innan när jag lagade pannbiff. Efter någon timme känner jag hur det börjar klia i nacken. Oh no, jag har glömt klippa bort prislappen! Vid det här laget tänkte jag att det är lika bra att jag går hem och lägger mig för tydligen har jag glömt kvar huvudet på kudden...



Grattis i efterskott Petra! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0