6 november 2011

Idag har jag haft mittbedömning med min handledare och min lärare från skolan. Gick toppen! Idag har jag även haft 3 egna patienter och även det gick toppen. När man har egna patienter går hjärnan på max hela tiden och man spiller inte en sekund på att inte ta hand om dom. Det är även underbart när man stöter på problematik och man faktiskt kan lösa det helt på egen hand. Det ger motivation och bekräftelse. Idag har jag även satt en hel del subcutana injektioner och även en kateter. Nu har jag alltså provat sätta kateter på både en man och en kvinna, lycka för mig som student. Man måste ta vara på alla tillfällen!
Mycket rolig dag=)
GODNATT

Kommentarer
Postat av: Elin

Kul att det går så bra för dig! :D Lyllos de som får dig som syrra! :)

2011-12-06 @ 23:32:23
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Vad go du är Elin :D

2011-12-07 @ 13:02:11
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback