Tillgodoräknande

Jag är helt slut. Har haft en hel dag i skolan med föreläsningar om graviditet, förlossning och missfall. Tokintressant men ack så gott jag somnade på bussen hem! Idag fick jag reda på att jag kan tillgodoräkna mig Läkemedelsräkning 1 OCH 2, jätteskönt att slippa den tentan i oktober när dom andra gör den. Dessutom behöver jag inte göra några kompletterande uppgifter i Patofysiologi eftersom den kursen var tillräckligt stor i Karlstad -tack för det! Så det enda jag behöver göra är alltså ett litet matte-test, som alla nya måste göra på Sophiahemmet, samt några färdighetsövningar tex. kateter, PVK och blodprov, som jag ändå har längtat efter! Nu känns det mycket bättre :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback