Honning

Nu har jag gjort mina sista dagar på Torpet för den här sommaren och jag är helt slut! Tror jag ska ta paus resten av dagen och sparar alla bekymmer och måsten till imorgon. Diska, städa, packa, packa, packa, packa... Har precis ätit lite försenat lördagsgodis; turkisk yoghurt, houng, mandelspån & lite crunchy! Underskattat. Honung i sig är ju smaskens plus att det sätter fart på förbränningen. Innehåller dessutom en massa värdefulla mjölksyrabakterier, antioxidanter, enzymer, proteiner, vitaminer, mineraler och diverse spårämnen som vi behöver! Det finns något som heter bipollen också, som man kan köpa, det innehåller lika mycket proteiner som 2kg nötkött!
Nu ger jag upp för idag. Måste ladda mina batterier...

Kommentarer
Postat av: lovisa/polichinelle

åh, tack! så himla roligt att höra. hoppas du stannar kvar. intressant honungsfakta förresten, och måltiden låter som något min LCHF-mor skulle gilla!

2011-08-14 @ 21:17:26
URL: http://polichinelle.webblogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Klart jag stannar ;)

2011-08-15 @ 09:05:44
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback