South Coast Plaza

Idag startade vi med en tur till Fullerton College bookstore för att köpa på mig ett lager 4-färgspennor och lite Burts bees -Världens bästa läppsyl och nagelbandscreme. Köpte med Jambajuice som vi drack vid poolen sedan. Livskvalitet när den är som bäst! På kvällen var det meningen att vi skulle åka in till Rodeo Drive men köerna på motorvägen var löjliga så vi åkte till OC Fair. Det var ju självklart stängt på måndagar så bilfärden styrdes istället till South Coast Plaza (ett fint köpcentrum i Costa Mesa). Jag dregglade lite över skorna inne på Chloe innan jag unnade mig en orange kjol från Zara. Älskar rean i USA ;) På vägen hem körde vi förbi Yoghurtland. Jag fyllde min Hello Kitty-bägare till max med Chokladyoghurt och chokladsås -mummms! Godnatt mina vänner & dröm sött!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0