Släktkalas!

Har varit uppe sedan 06.00 och nu sitter jag i soffan framför Lattjolajban och äter gröt som vilket dagisbarn som helst. Vad blire?? Det var jättetrevligt igår på släktkalaset! Vi åt en massa gott: kallskuret, frukt, potatissallad, bröd, ostar, dricka, tårta, kaffe och godis. Mormor fick förstoringar av gamla bilder, bland annat hennes förlovningskort på sig och morfar. Vilket vackert par <3 Vi gick också tipspromenad med frågor om mormor och om hur släkten egentligen hänger ihop. Klurigt måste jag säga och jag & Micke slutade på 22 rätt av 27 möjliga. Haha inte lätt att ha koll på alla fem generationsled! Sedan tog min fotograf-kusin fram kameran och fotade hela stora släkten. Det togs familjekort, parkort, syskonkort osv. Jättekul och alla fick vi oss en massa goa skratt :) Återkommer med bilder när Amanda fixat klart dom. Så länge bjuder jag på en bild på den goda maten. Tack mormor & mamma och alla andra som gjort denna dag möjlig. Love you!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback