Näst sista dagen

Hej på er! Imorgon natt går returen hem till Sverige. Känns bra att få komma tillbaka till verkligheten och till mina nära och kära, göra min sista vecka på jobbet och sedan flytta allt pick och pack till min älskling. Jag ska ju börja på en ny skola om bara några veckor, spännanade!! Kan knappt förstå att det kommer bli en sådan stor förändring. Idag har vi i alla fall njutit vid poolen, jag sprang 4 miles på bandet, vi åkte till Brea Mall, fikade på Cheesecakes ute i trädgården och spelade Monopol tills nu. Micke vann, nöjd som tusan... Haha ;) Imorgon vet jag inte vad vi hittar på. Sista dagen på en resa känns lite som sista åket i slalombacken. Varför kan man inte få ta med sig lite värme och sol hem? Kram*

Kommentarer
Postat av: Natalie - Country music fan

Vilken läcker blogg du har! :)

Och du skriver intressant för övrigt!



ta hand om dig, kram.

2011-08-03 @ 17:31:55
URL: http://nataliedahlberg.blogg.se/
Postat av: Syrran

Fan va härligt ni verkar ha haft det! Njut av sista dagen imorgon, så ses vi snart!

2011-08-04 @ 20:10:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0