8 augusti 2011

Ångrar såå att jag inte köpte den här fina handen när vi var inne på Urban Outfitters i USA. Stod ju och höll i den! Varför tveka? Dumsnål...
Idag var det första dagen på min sista vecka på jobbet. Och den var toppen! Två nyinflyttade hade tillkommit och de kunde verkligen förgylla en tråkig måndag, då blir man glad :) Idag är det också första dagen på sista veckan som jag och M är ifrån varandra. Aldrig mer särbos, det är en sak som är säker! Ska bli så UNDERBART att få bo tillsammans igen; tända en massa ljus på höstkvällarna, laga exotisk fläskfilégryta tillsammans, sova i samma säng och äta frukost framför tv:n som två yrvakna troll. Det är livet!
Status: 23 grader och växlande molnighet. Ganska blåsigt.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Helt galet att din text fick mig att längta till hösten !

2011-08-08 @ 21:27:35
Postat av: Jocke

2011-08-08 @ 21:28:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback