25 augusti 2011


Vid det här laget kan ni väl allt om förmaksflimmer? ;) Just nu sitter jag och läser igenom morgondagens föreläsning. Det fortsätter på samma tema som dagens, nämligen gynekologi & obstetrik. Mucho intressant om ni frågar mig! Har redan fått några kamrater i klassen, bildat basgrupp bland annat och resten av klassen verkar vara hur härliga som helst! Alla är verkligen intresserade och det är så himla skönt att skolan är liten och ligger i samma hus som ett riktigt sjukhus. Det gör att det hela känns mer äkta och man blir mer motiverad till att lära sig. På väg till lektionen imorse såg jag skymten av en operation, snacka om pepp!!
Utanför skolan då? Har planer på ett litet experiment och jag hoppas Micke hänger på. Satsar på att få maximal energi nu när höstmörkret kryper sig närmre. Har ni märkt hur mörkt det är ute nu till exempel? Pitch black. Berättar mer om det lilla experimentet, eller snarare utmaningen, imorgon för nu måste jag sova. Upp med tuppen. 05.30....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback