Vårdag


Igår åt hela familjen grillat på Selkroken. MUMS! Nu måste vi allt köpa oss en elgrill så att vi kan grilla på vår balkong också för det är nog det godaste som finns! (efter Benihana och skaldjur såklart som alltid ligger i top) Imorse gick vi till Bagarn's för att köpa frukostbröd och himlen såg fantastisk ut med inte ett enda litet moln i sin väg. Måste få massor gjort på mitt arbete nu så att jag kan ge mig ut och springa i vårvädret sen, städa fint på balkongen och förhoppningsvis träffa min fina vän Erica :) Människosyner och omvårdnadsperspektiv... önskar det fanns någon form av quick & easy, shake'n bake för det här!

Kommentarer
Postat av: jocke

har ju en elgrill ni kan få :-)

2011-04-27 @ 05:06:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0