God morgon!

Har i och för sig varit vaken sedan 06.30 men ändå ;) Jetlag är ganska bra trots allt för då får man lite gjort om dagarna istället för att sova halva dygnet som jag vanligtvis tycker om att göra. Fick reda på igår att jag ska vara på en vårdcentral vilket helt ändrar min inställning inför nästa veckas VFU. Tycker det ska bli jättekul att få gå bredvid en sjuksköterska i några dagar och få en större inblick i arbetet och bli ännu mer taggad för att lära mig allt vi läser i skolan. Trots att Storfors är Sveriges mest meningslösa lilla håla så känner jag på mig att det kommer bli roliga dagar!!
Nu ska jag smälta frukosten, ge mig ut på en motionsrunda i de ynka 8 graderna och sedan starta igång hemtentan som ska vara inlämnad efter påsk. Lika bra att få det ur världen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback