Det här med kundservice...

Ibland förstår jag inte vad det är för puckon som får lov att driva egna företag. Tror ingen egentligen bryr sig om det jag skriver men det kanske kan få er att i alla fall inte beställa från denna sida. Jag brukar inte bli arg eller irriterad så lätt men det här tycker jag bara är så löjligt dåligt så det får mig att koka!

Usch vad jag inte tycker om JFR.se!!! Gjorde misstaget att köpa lite julklappar där förra året. Julklappar som jag fick ge bort i februari eftersom de har världens segaste leverans trots att de LOVADE leverans INNAN jul... bullshit! Som kompensation för detta fick jag ett presentkort på ynka 138kr.
Gjorde en ny beställning den 22 februari för att jag ville använda presentkortet och betalade in den summan som presentkortet inte täckte tre dagar senare, alltså den 25 februari. Klappat och klart tänkte jag och hoppades på att jag skulle få mina varor 14 arbetsdagar senare såsom det står på företagets leveransinfo. Dumma Johanna!
Den 11 mars får jag ett mail om att jag ska betala in den resterande summan och jag svarar att jag redan gjort detta den 25 februari, de svarar då att min order ligger för hantering och att den kommer skickas ut inom kort. Bra tänkte jag! Dumma Johanna igen...
Tiden gick och min postlåda var fortfarande tom. Den 14 april mailar jag dom och undrar var mina varor är. De svarar med att de ska ta reda på saken och maila mig samma kväll. Jag får såklart inget mail...
Idag den 16 april mailar IGEN där jag undrar varför jag inte fick något mail och var mina varor är. Som svar får jag då att en kollega råkade stänga av datorn av misstag och att hon därför inte kunde skicka mailet till mig. Såvitt jag vet går ju datorer att starta om igen men tydligen inte datorerna på JFR... Hon undrar ännu en gång om jag betalat in de resterande pengarna. Svarar att jag gjorde det den 25 februari, att jag mailat en kopia från min bank och att det även borde synas på deras bankgiro. Personen svarar då att de hanterar så många mail och betalningar varje dag att det är "lätt att snurra till det". Herregud, då ska man väl inte ha ett företag om man inte kan hantera sådana simpla saker!!! Hon skriver även att hon skickar med en kompensation som plåster på såren. Vid det här laget har jag redan bestämt mig för att ALDRIG mer stödja ett sådant kasst företag och ber vänligt att dom inte behöver skicka med något presentkort eftersom det tydligen inte fungerar så bra. När hon svarar att presentkort visst fungerar utmärkt ser jag hennes näsa växa flera meter och jag hoppas att jag får mina varor snart så att jag sen kan försöka glömma allt vad JFR heter! Fy f*n vad arg jag är :/

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du är inte ensam. Råkade ut för samma sak. Fick dock vänta 3 månader på något som aldrig kom. Fuck JFR suger! Jfr är dåligaaaaaaa

2011-05-12 @ 02:01:32

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0