22 april 2011

Nu har jag haft mina tre praktikdagar och jag är underbart nöjd med både min handledare och med min praktikplats som jag kommer återkomma till i höst. Storfors som stad är ju inte så mycket att hänga i julgranen men gamla och sjuka människor finns överallt och jag är glad över att det finns en sådan bra ansamling av professionella människor där trots få resurser och liten kassa. Hjärtat betyder verkligen allt i omsorg och vård!!
Igår kväll var Petra & Malin över på lite ost, kex, vin, gamla minnen och tjejprat. ÄNTLIGEN!! Nu känns det som att jag står mig tills vi ses nästa gång ;) På tal om ingenting, nu när jag tittar ut genom fönstret vid mitt skrivbord, ser jag att björken har slagit ut! I förrgår var den grå, ful och visade inte ett minsta tecken på liv. Vad fort det går! Snart sommarlov....

Kommentarer
Postat av: FowZie - pojkfixerad Eskilstunabo

sounds good ! (:

2011-04-22 @ 23:58:22
URL: http://feliciaaulen.blogg.se/
Postat av: Lina

För en gångs skull lärde jag mig något genom att läsa en blogg. Det är inte alltid man gör det direkt, tack för att du lägger ner din tid på att blogga :D.

2011-05-08 @ 16:31:44
URL: http://smsalåna.nu

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0