Godnatt & Sov Gott

 

 

Sitter i soffan som en potatis och är mätt som en plätt. Har spenderat drygt 2 timmar framför Loose Change- Final Cut, en dokumentär om 11 september.
Mycket intressanta fakta och nu efteråt vet jag inte längre vad jag ska tro. Och vad lilla jag tror spelar väl ingen större roll men ändå!.. Tror den amerikanska flaggan gör mig mer skeptisk nu än förut. Vad vet jag egentligen om världen? Hur mycket av det vi tror oss veta är sant och hur mycket är manipulerat?
Stora frågor utan svar- i alla fall inte ikväll. Jag slänger in handduken och ser fram emot en morgon på gymmet med systrami. För i dagens folkmassa blev det inga barn gjorda. På återseende ;*)



Kommentarer
Postat av: djustd

Fin blogg du har! :)

2010-03-10 @ 06:33:37
URL: http://djustd.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Sv: Tack så mycket! =D

2010-03-10 @ 17:26:30
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0