Friday I'm in love!

Idag har jag varit ute och flåsat med Ronja, bästa springsällskapet :) Hon är så duktig och drar fart i mig när hon märker att jag sackar efter! Hem, duscha, tvätta bilen, handla, laga mat och här sitter jag nu med en kopp kaffe i handen och håller på att somna. Haha vilken bebis jag är! Tur för mig att helgen är här. Ska fortfarande hålla fart och pli på träningen men man ska ju känna att det är helg också, eller huur! ;D
Hoppas på en massa vårsol och att få träffa mina fina vänner som jag saknat så! Vad ska ni hitta på?

Kommentarer
Postat av: Elin

Haha ja jag kan tänka mig det :) Men det är ganska kul att sångaren i Dark Tranquility varit sångare i In Flames och tvärtom. Tur att de bytte :)



Vi får ta och ses snart! Har haft ganska fullt upp, i helgen med. Men nästa veckan tycker jag det får bli iaf en fika ;) Vi får höras!

2010-03-12 @ 20:16:24
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: J O H A N N A

Haha jaa verkligen tur att de böt!

Jaa en fika i veckan skulle vara supermysigt =) Tror föresten att jag såg dig i den gröna bilen när jag var ute med Ronja tidigare idag...btw lixom ;)

Vi hörs! PUSS

2010-03-12 @ 20:35:21
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0