3 mars 2010


God morgon älskade pärlor :) Har varit uppe med tuppen idag, solen skiner och jag är pigg, pigg, pigg! Det vankas gym alldeles snart efter mitt morgonkaffiiii! Tänkte bara berätta en söt liten historia från igår.
Jag sitter inne i omklädningsrummet. På vardera sida om mig står två mammor och byter om. Den ena gravid och den andra med en liten pojke i batman-kalsonger. Pojken viskar något till sin mamma och hon svarar Ok. Därefter går han fram till den gravida och frågar: Har du en bebis i magen?
- Haha jaa det har jag. Svarar hon. Och den växer hela tiden!
- Oooj! Svarar den lilla killen och springer tillbaka still sin mamma och berättar vad han fått veta med dom största ögonen jag någonsin sett!! Mamman tillägger då att förra gången pojken frågade var den tillfrågade inte gravid...
Supersöt :)


Tänkte också tipsa om en Tävling där ni kan vinna finfina priser. Länk här!


Kommentarer
Postat av: Elin

Haha jag har sökt Donken (de söker faktiskt deltid, mest kvällar och helger dock), Transcom (jag som sa att jag ALDRIG skulle jobba där!) och typ Boda Borg :P Men dit mailade jag bara för att, vet inte ens om de söker :) Tänkte höra runt på lite andra ställen också. Annars har Mattias sagt att han kan fixa på transcom åt mig..han är tydligen polare med chefen..vi får se :)



Btw, vilken superdupergullig historia om pojken i omklädningsrummet!! :D:D

2010-03-03 @ 10:10:06
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/
Postat av: LISOU

Hej :) Fin blogg du har!

Är allting bra med dig?

2010-03-03 @ 12:13:01
URL: http://lisou.blogg.se/
Postat av: matilda

Okej :) Mjo det är ju samma reklam som hon andra gjorde. om det ska vara en ny tycker jag hon ska komma med något bättre, och visa att det faktiskt var nödvändigt och byta ut hon andra! :)

2010-03-03 @ 13:52:30
URL: http://qwentus.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0