Weddingday

Idag var det tänkt att jag skulle gå upp tidigt för ett träningspass med Erica men hade inte en enda energignista. Hjärnan sprängde, magen värkte och ögonen kändes som bomber. Lika bra att lyssna på kroppen, ligga kvar och utmana sig själv en annan dag. Nu blir det sedvanlig segstart -men det tycker vi om här på Hotellgatan! Frukost, kanske en sväng på stan och sedan cykla mot jobbet.
Om jag känner mig själv och mitt jobb rätt kommer varenda pensionär sitta bänkade framför tv:n klockan 14.30 med kaffeporslinet framdukat. Själv kommer jag stå där med tårar i ögonen och rysningar på armarna. Bryr mig egentligen inte men bröllop i sig kan ju vara bland det finaste som finns! :)
Nu kaffiiiii =)

Kommentarer
Postat av: michelle

åh, vilken ljuvlig bild :)

2010-06-19 @ 14:49:34
URL: http://michellepettersson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0