Three years ago

God morgon!
Jag kan inte få in i min lilla hjärna att det var hela tre år sedan vi stod där och skrek lika lyckligt svävande som adrenalinstinna superhjältar. Men samtidigt kan jag inte säga: "Var tog åren vägen?" för det känns som att jag har hunnit med & växt otroligt mycket: Flyttade till Skövde, läste biståndsingenjör, flyttade hem, började på transcom, flyttade till Oslo, jobbade på ICA, utbildade mig till bartender, flyttade hem, flyttade hemifrån, började på Torpet och Statt, flyttade hem, träffade mitt livs stora kärlek, flyttade ihop, åkte till USA & Hawaii, förlovade oss och nu ska jag börja läsa sjuksköterska till hösten! Kanske inte världens mest smidigaste resa men som tur är leder alla vägar till Rom :)

Kommentarer
Postat av: Emma Lee

tiden går så himla fort :( hoppas allt är bra med dig

2010-06-10 @ 11:59:36
URL: http://eburstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0