Flexible

Det blev ändrade planer (både med solskenet och med mig)! Istället för att snöra på mig gympadojjorna så tog jag en snabbdusch och for iväg till KÖRSKOLAN, köpte lite nya underkläder på stan och lagade lunch till min underbara sambo innan det blev en timme intensiv styrketräning med Erica :)
Känns dock som att jag har en massa energi kvar i kroppen som vill ut på något sätt!! Suck vilka banala problem man får som insöad i-landsmedborgare. Att vi aldrig lär oss uppskatta eller fokusera på det som verkligen betyder något. Kvällsjogg eller ej -who cares!

Kommentarer
Postat av: Anonym

eller hur!!! :) tack så mkt!

2010-06-21 @ 20:06:01
URL: http://tildafingal.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0