Better than perfect

Denna dag har varit en underbar start på en underbar helg. Värmen kom tillbaka och jag är så glad över att jag har så fina vänner som varje minut tillsammans med blir ett äventyr. Jag förstår inte hur vi lyckas med allt men nog lyckas vi -varje gång! Dessutom har jag konstaterat att det var Bert som förstörde min barndom, att Sunes pappa Rudolfs inspirationskälla faktiskt finns på riktigt, att den här staden kryllar av gravida människor (främst bland kvinnorna såklart), att mina muskler inte riktigt sitter där dom ska och att ordet perfekt borde avskaffas på grund av dess högst individuella relativitet. Är det perfekta alltid så perfekt? Är egentligen inte det mindre perfekta mer perfekt? Vem vill ha något som är perfekt om man inte är perfekt själv?


If you wait too long for the perfect moment,
the perfect moment will pass you by.



Kommentarer
Postat av: Elin

Vad som är perfekt eller inte är uteslutande personligt :) Vad som är perfekt för mig är förmodligen inte perfekt för dig. Och det är en variabel inte en konstant ;) Haha, flummigt!

2010-07-10 @ 00:12:27
URL: http://elinlonnfors.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0