New love in town

Har börjat kolla på Band Of Brothers för att dämpa mitt begär efter True Blood. Riktigt bra och verklighetstrogen serie som visar hur det är att Leva under ett krig och utkämpa en historisk seger. På tal om andra världskrigets upplösning tycker jag att ni ska se Inglorious Basterds om ni inte gjort det än. Ett makabert, barbariskt och humoristiskt mästerverk av Quentin Tarantino. Behöver nog inte säga så mycket mer än att nämna hans namn. Tänk hur annorlunda världen hade sett ut om det gick som i den filmen...
Gick kanon på gymmet föresten. 30 i bänkpress, 27,5 i rygg, 25 i axlar. Yäs Ajm kleeen men man måste ju börja någonstans. Ska minsann inte få benskörhet i gamla dar. Mitt mål med träningen är att aldrig hamna i rullstol. Haha ett mål man kanske skrattar åt idag men inte om 60 år. Jag tränar för livet helt enkelt. Något alla borde göra =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0