Relapse: Refill

Igår hade vi en riktigt mysig nyårsafton. Jag, Micke, mamma, Thomas, Stor-Micke, Sara och Kerstin. En lugn och trevlig kväll med räktoast, plankstek och kladdkaka till kaffet. Lite snökrig på det och kvällen var perfekt ;)
Som inledning på 2010 började jag jobbet 08.00 och idag var mina små tanter trötta sötnosar. Ikväll ska vi lyxa till det med oxfilé à la Mikael och imorgon åker vi till Kläppen tillsammans med David från Örebro. Det kommer bli kallt, jättekul och många, många vurpor. Åkte ju endast en dag i Trysil förra året och passade då på att förfrysa mina stortår så att naglarna lossnade. Så det var både längesen och med dåliga minnen så får hoppas på bättre tur imorgon! =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0