Waikiki view

Nu har vi bokat flyg och fem nätter på Hilton Hawaiian Village Beach Resort & Spa :) Men det där med elektroniska biljetter skrämmer mig lite. Vill så gärna ha en materiell biljett i handen, som man hämtar ut hos ett ATG-ombud och som man bara INTE får glömma hemma!... Men som man kan lukta på, drömma sig bort med och ha liggandes under kudden. Nåväl, känns väl säkrare att biljetten ligger i tryggt förvar i någon dator någonstans. Med eller utan biljett- Hawaii here we come! Först ska vi bara genomlida en iofs helt fantastisk snöfylld februarimånad. Och ikväll ska vi hämta Mats på flygplatsen i Örebro.
GE MIG MARS!!!

Kommentarer
Postat av: Jocke

Jag vill oxå!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

2010-02-05 @ 00:07:01
Postat av: J O H A N N A

Jaaa! :) Jag tycker vi ska få med HELA familjen nästa gång!! =) Det vore jätteskoj!!

2010-02-08 @ 11:52:26
URL: http://gandhis.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0