Greencard

Jag längtar tillbaka till Californien såå otroligt mycket!! Vill ligga vid poolen, äta jordgubbar, dricka Frappuccino och kolla upp bland palmbladen mot den stekande solen hela mitt liv. Jag funderar därför på alla tänkbara och otänkbara sätt att immigrera. (Förstår att min blogg snart kommer få FBI på sig...) Har i alla fall kommit fram till att jag behöver hitta en bonde som är villig att bli min kompanjon. Han/hon skulle kunna hjälpa mig att öppna en fil-fabrik (eller man kanske säger mejeri?) i USA. Jag älskar ju fil och får alltid abstinens efter det när jag är utomlands. Tror faktiskt USA är ett land som skulle behöva fil som alternativ till den söta yoghurten i kyldisken. Tror ni det automatiskt ger mig och min fästman Greencard haha? At least I hope so ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0