Fine young cannibals - She drives me crazy

Hallå i stugorna! Vad tycker ni om nya headern? Jag är ju verkligen megakass på HTML så får det inte ens att bli i närheten av så som jag tänkt mig. Men det här får helt enkelt duga tills nån vän lig själ vill sätta tänderna i katastrofområdet. Lite kul är det väl att sitta och klura och prova men det tar ju sån tid. Timmarna rinner iväg och vips är man ändå tillbaka på ruta ett.
Just nu sitter jag i köket, pimplar te och käkar Jullimpa (mumms!) medan jag trånar efter ett par leggings från Lindex för 149kr. Behöver verkligen ett par eftersom de man använder var och varannan dag snart visar hela baken! Vet inte vem jag försöker lura när jag hoppas på att de ska finnas i den här lilla hålan men nåväl. Hoppet är det sista som dör har jag hört ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0