Dessa sprutor

Mitt älskade lilla hjärta blev opererad idag. Det gjorde ont i hela kroppen när snuttan somnade efter den avslappnande sprutan. Jag fruktar ångestfullt den dagen när vi är där av en helt annan anledning. Den gången hon inte vaknar igen efter sprutan. Nej, den dagen klarar jag inte, vill inte, kommer inte.
Efter bara ett par timmar fick vi hämta henne! Trött och med en röd munkorg på sig. Analsäckarna var borttagna och smeknamnet på gumman blir nog Hannibal den närmsta veckan med tanke på looken!
Den där vaccinsprutan nästan alla tar får jag tydligen ta en annan dag. En dag kön inte är oändlig och regnet inte faller. Idag är jag med Ronja istället, min älskade Ronja.
Passar på att drömma mig bort till våren och USA-resan. Lite tunnare kläder skulle passa bra. T-shirten från H&M:s herravdelning är faktiskt snygg. Linnet är från Nelly. Nu blir det True Blood säsong 2.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0