All these things that I've done...

Här är drinkarna jag tror ni gillar bäst!


Cosmopolitan, Cape Codder
B-52, After 5, Slippery Nipple
Sex On The Beach
Screwdriver
Seabreeze,
Baybreeze
Tequila Sunrise
Pink Lemonade, Electric Lemonade
Black Russian, White Russian, Screaming Orgasm
Rosa Pantern
Pina Colada (har nån nånsin beställt den på statt?)
Long Beach Iced Tea, Long Island Iced Tea
Cuba Libre
Gin&Tonic
Vodka Russchian
Ragnar
Papparazzi, Razer
Vanilla Sky, P-2
Aloe vera
Lennart
Mojito, Strawberry Mojito
Margarita (orka!)
San Fransisco (den som ens försöker beställa den av mig får spö...)

 

Plugg, plugg plugg...

Var det nån mer som såg Henrik Shyffert igår på TV? Vet inte vad det hette, när det gick eller när det slutade men bra va det :) Idag blir det massa sol-lapande på balkongen och ikväll ska jag bara mysa med Ellinor så mycket jag kan!

Kommentarer
Postat av: Anonym

ja såg schyffert! så jävla kul:) vi måste ses till veckan när jag kommit hem. puuuuuuss

2009-05-30 @ 00:18:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0