Det finns inget finare än kärleken



Falskt alarm
. Messa har inte alls satt på något löjligt lösenord på sitt bredband utan bara väntat med att starta igång sitt modem efter sin weekend nånstans i soliga Sverige. Gött! =) Den kylskåpsbreda killen är nog bara mer miljövänligare än vi tror.

Har dock ett annat allvarligt problem som ni gärna får hjälpa mig med. Det är ett fenomen som uppkommit den senaste veckan under mina springturer. Nu är ju jag absolut ingen atletisk människa på något sätt alls men försöker i alla fall köra 2, 3 varv på barkbanan varannan dag. Det går bra till en början men efter ett tag börjar mina lår värka som faan. De blir hårda som sten och det känns nästan krampaktigt fast mer som att man sticker in en kniv och vrider om. Idag var det rent fysiskt omöjligt att fortsätta springa efter bara 1,5 varv och det var till och med plågsamt att gå! Vet inte vad detta beror på eftersom jag aldrig känt av det tidigare. En förklaring kan ju vara att jag har för svaga lår så därför har jag börjat springa och gå uppför Nobelbacken varje dag. En annan förklaring kanske är att jag dricker för lite vatten och slarvar med stretchningen. Någon som vågar sig på en medicinsk tes om varför detta uppstår?

Nu blire lunch på stan med Petra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0