Studenten igen tack!!!



Jag tycker jag är värd att få sympatinjuta av de närmsta dagarnas studentyra och det har jag gjort idag genom att köpa en helt underbar klänning! Ingen vit, nån måtta får det allt vara. Den ska jag nog ha imorgon på min kusin Amandas studentmottagning oavsettt vad det blir för väder. Imorgon ska jag även äta middag med Petra och Malin på Jack. Äntligen får vi spendera en skön tjejkväll tillsammans efter år av distansproblem. Först ska jag allt intjäna lite små slantar på Torpdalen mellan 07-14 men med en så rolig eftermiddag och kväll att se fram emot går det nog smärtfritt.

På lördag är det jag i baren på Statt igen så kooooom =))


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0