HALO



Sitter och spanar in en kavaj på Tradera. Sjukt snygg, vet att den passar och får jag den inte köper jag den nog själv i affären! Inte min budget just nu men ibland måste man vara lite egoistisk och våga unna sig. Tänk vad grått och tristessförgiftat livet skulle bli om man inte fick sätta sig själv i första rummet nån gång. Menar, det är lättare att göra andra glada om man själv mår bra och är glad. Inte för att en kavaj kanske har så stor betydelse i det stora hela. Vänner däremot, har enorm påverkan på ens välbefinnande. Idag vill jag träffa mina vänner för dom får mig att må som bäst. Gårkvällen med Petra och Malin var klockren, tack för att ni är dom ni är!

Ikväll står jag i baren på statt. Kvällens specialitet à la Johanna är Grasshopper. Kom och njuuut!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0