Paranormal activity


Oj oj oj vad sent vi vaknade idag. Ska försöka pallra mig iväg till badhuset och träna lite. Får se om det blir lite strosande på stan efter det. Dags att hitta lite prylar till granen, främst glitter. Kulorna är redan kirrade. Ska försöka hitta rekvisitan till en gardin också som jag tänkte sy efter mammas ritning. Haha kommer bli intressant. Får nog bli något billigt tyg för att sy hör inte till min repertoar direkt. Ikväll blir det Idol och fredagsmys innan helgens jobb!


PS. min chef ringde nyss och undrade om jag kunde ta ett delat pass på julafton istället för det underbara 8-12pass som jag fått innan. Eftersom jag, min dumboll, ställt mig tillgänglig hela den dagen kunde jag inte säga nej. Jaja, blir mer pengar till resan. Får se det positiv: Vem har inte sett Kalle förut liksom?!... snyft*


GE MIG TIDERNAS BÄSTA LÅTAR!



Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Stackare att få jobba på julafton :S

2009-12-04 @ 14:45:28
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0